Bancuri cu jurnalişti

joi, 30 aprilie 2009

Peste tot dăm de bancuri cu blonde, cu Bulă, cu animale şi diferiţi locuitori ai ţării noastre, însă am observat că în cazul bancurilor cu jurnalişti bate vântul. Dornică de aşa ceva, cu un mic search pe domnul Google nu am dat decât de 3-4 astfel de bancuri, dintre care merită menţionate doar două.


Un jurnalist vorbea cu un pirat.
"-De unde aveţi piciorul de lemn ?
- Mi l-a luat o ghiulea în timpul unei bătălii!
- Dar mâna de ce v-aţi înlocuit-o cu un cârlig?
- Un marinar mi-a retezat-o.
- Dar ochiul de ce nu îl aveţi?
- Poi mi s-a aşezat un pescăruş pe ochi.
- Şi din cauza lui aţi rămas fără ochi?
- Nu chiar, era prima zi când am avut cârligul în loc de mână!?"





Un jurnalist întreabă directorul unei case de nebuni care este testul ce se efectuează pentru a externa un bolnav.
- Umplem cada cu apă, punem alături o lingură şi o cană. După aceea îi propunem bolnavului să golească cada de apă.
Jurnalistul, zâmbind, spune:
- Orice om normal ar lua cana…
- Nu, spune directorul, un om normal ar scoate dopul de la cadă. Doriţi pat lângă geam sau lângă uşă ?





Comments

No response to “Bancuri cu jurnalişti”
Post a Comment | Postare comentarii (Atom)

Trimiteți un comentariu