Mai merge şi o palmă

miercuri, 22 aprilie 2009

Acest video demonstrează clar cum cântatul dăunează grav...securităţii. Păcat că nu a lăsat nimic în urma ei, nişte CD-uri, hituri ceva, ci doar fotoliul albastru din odaie...




O fi normal sau nu ca femeia să se scălămbăie probabil în faţa unei camere în timpul serviciului nu-mi intră în atribuţii, dar gestul colegului său disperat mi-a răzbunat urechile. Sper că data viitoare femeia s-a uitat în jurul ei de 3 ori înainte să se apuce de "cântat".

De o mică surpriză are parte şi băiatul din imagine, dar o rezolvă imediat. Noroc că îl ajută faţa. Ce şi-o fi zis: "Dacă mă strâmb mai urât decât calul trebuie să se sperie şi el de mine şi să mă lase să-mi continui călătoria. Deşi dacă stau bine să mă gândesc, ar trebui să-i cer nişte sfaturi legate de albirea dinţilor". E de râsu'.




Mai departe încă cineva care s-a pricopsit de data aceasta cu un animăluţ mai micuţ, mai scump, dar nu şi mai puţin insistent. Puiul de urs ţine tare de piciorul bietului om şi nu pare a se lăsa bătut până nu află gustul blugilor. Nu de alta , dar nu dă foarte des de aşa ceva prin Polul Nord.



Comments

No response to “Mai merge şi o palmă”
Post a Comment | Postare comentarii (Atom)

Trimiteți un comentariu